تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3703453
شناسه : 3703453
تاریخ :
نتانیاهو به دلایل سیاسی و ایدئولوژیک خواهان توقف جنگ نیست اقتصاد ایران: معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی و ایدئولوژیک خواهان توقف جنگ علیه نوار غزه نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اعلام کرد: نتانیاهو خواستار ادامه جنگ و تجاوز است.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تنها با توقف جنگ و عقب‌نشینی کامل (اشغالگران) می‌توان به توافق بازگرداندن اسرا دست پیدا کرد. نتانیاهو به دلایل سیاسی و ایدئولوژیک نمی‌خواهد جنگ را متوقف کند.

الهندی افزود: می‌توان به ویژه در میدان نبرد به نتانیاهو فشار آورد. آنچه در میدان مقرر می‌شود چیزی است که در گفت‌وگوها و سیاست انعکاس می‌یابد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: «اسرائیل» فرسوده خواهد شد و حتی اگر وارد مرحله سوم هم بشود، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

الهندی افزود: «اسرائیل» تا زمانی که بر عدم توقف عملیات خود و عدم عقب‌نشینی پافشاری می‌کند، هیچ‌گونه دستاوردی را محقق نخواهد کرد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما به گفت‌وگو ادامه می‌دهیم. ما درهای گفت‌وگو را نبسته‌ایم، بلکه توهم نتانیاهو در اینکه دستاوردی را محقق خواهد کرد مانع از به ثمرنشستن گفت‌وگوها شده است.