تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3703202
شناسه : 3703202
تاریخ :
رسانه‌ها ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را تبیین گری کنند اقتصاد ایران: رشت _ رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات گیلان با بیان اینکه انتخابات یکی از عناصر قدرت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است، گفت: رسانه‌ها ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را تبیین گری کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید هاشم حسینی بعد ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی با تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران نقش محوری در شورانگیزی انتخابات ایفا می‌کنند و این مهم را در انتخابات سال‌گذشته به اثبات رساندند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات گیلان با بیان اینکه انتخابات یکی از عناصر قدرت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند ضامن دوام و قوام انقلاب باشد.

حسینی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ سازی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: فتنه تحریم رویداد مهم انتخابات از سوی دشمن با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی می‌شود.

به گفته وی، تمام امکانات و توان در راستای تحقق چهار اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای انتخابات یعنی مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت انتخابات در گیلان به کار گرفته شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران با جریان سازی هدفمند دنبال جلب مشارکت حداکثری باشند، گفت: در کنار پای کار آمدن رسانه‌ها و خبرنگاران، استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد شور انتخاباتی و تبیین و افزایش مشارکت مردم در این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی مورد تاکید است.

حسینی با تاکید بر لزوم همراهی تمامی فعالین فضای مجازی، رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها در شورآفرینی انتخابات بیان کرد: مشارکت در انتخابات یکی از عرصه‌های مهمی است که ملت ایران آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود تلقی می‌کند و این مهم را بارها به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تبلور مردم سالاری و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت است، افزود: رسانه‌ها ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری یک نیاز ضروری و ملی است، گفت: مشارکت در انتخابات بهترین راه تغییر و انتقال قدرت است.