تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3703068
شناسه : 3703068
تاریخ :
اولین نشست تخصصی بانوان مداح کشوری برگزار می‌شود اقتصاد ایران: معاونت خواهران هیئت رزمندگان اسلام به مناسبت عید بزرگ غدیر خم در دهه‌ ولایت و امامت، اولین نشست تخصصی خود را برگزار خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این نشست با حضور و دعوت از 180 نفر از بانوان مداح تراز تهران و دیگر استان‌ها و شهرستانها در 7 تیرماه از ساعت 8 صبح در فاطمیه بزرگ تهران  برپا خواهد شد.

در این همایش یک روزه بانوان با حضور در کارگروه‌های تخصصی در موضوعات مختلف از محضر اساتید برجسته‌ استفاده خواهند کرد و به طرح مباحث خود خواهند پرداخت.

استاد بزرگوار حاج محمود کریمی به بیان نکات کلیدی در عرصه مداحی پرداخته و در ادامه بانوان پرسش‌های خود را در این راستا مطرح خواهند کرد و به گفتگو خواهند پرداخت.

در کارگاه شبهات، مقتل و آسیب‌های محتوایی مداحی از محضر استاد بزرگوار دکتر سنگری بهره‌مند خواهند شد، در کارگروه استاد سید مهدی حسینی اشعار آیینی را بررسی و به نقد محتوای شعر می‌نشینند و در ادامه از بیانات سرکار خانم چینی چیان با عنوان آداب و اخلاق مداحی استفاده خواهند کرد.

در حاشیه این مراسم؛ مداحان بزرگوار اجتماع و تشکیلات خود را در کنار معاونت خواهران هیأت رزمندگان اسلام بازیابی کرده و در نهایت در خصوص دغدغه‌ها و مسائل خود، با جناب آقای مداحی، مدیرمحترم هیأت رزمندگان اسلام به گفتگو می‌پردازند.

امید است که در ادامه‌این نشست، در آینده‌ای نزدیک بتوان با استفاده از ظرفیت جوانان و نوجوانان علاقمند به عرصه ستایشگری اهل بیت(علیهم السلام ) تحولی نو و جدید را در این زمینه ایجاد کرد.

مداحی , هیئت ,

انتهای پیام/