تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3702814
شناسه : 3702814
تاریخ :
رییس ستاد پزشکیان: مطمئنیم که انتخابات سالم برگزار می‌شود اقتصاد ایران: رییس ستاد پزشکیان با بیان اینکه وقتی به روزهای پایانی تبلیغات می‌رسیم در جامعه چند ابهام مطرح می شود از جمله اینکه از کجا معلوم که انتخابات مهندس نشده باشد‌، گفت: به عنوان مسئولان ستاد یکی از کاندیداها مطمئنیم که انتخابات سالم برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، در نشست خبری که پیش از ظهر امروز( دوشنبه) در خبرگزاری مهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت:  خوشبختانه روند انتخابات این دوره تا این لحظه به خوبی طی شده است و با تلاشی که همه دست اندرکاران انتخابات این دوره انجام دادند و همکاری ستادهای نامزدهای محترم فضای انتخابات در کشور با آرامش طی شده و ما تا اینجا از شرایط رضایت داریم و امیدواریم تا روز انتخابات نیز به همین شکل دنبال شود‌.

وی افزود: تلاشی که به عمل آمده در فضای مجازی و در فضای واقعی در شهرها و آبادی های کشور، بیانگر این است که شور و هیجان انتخابات به وجود آمده و میزان مشارکت طبق نظرسنجی ها تاکنون بالای 50 درصد  آمده و طی روزهای آینده نیز انشاالله اضافه خواهد شد و امیدواریم در نهایت درصد مشارکت به بیش از 60 درصد برسد.

عبدالعلی زاده عنوان کرد: آقای پزشکیان مانند سایر نامزدها تمام تلاش خود را برای افزایش هرچه بیشتر میزان مشارکت بکار بسته است و امیدواریم  با رای خوبی بتواند پیروز انتخابات شده و با پشتوانه خوبی وارد پاستور شود. به هر حال بیش از 80 درصد از نظرسنجی بیانگر این است که آقای پزشکیان در جایگاه اول قرار دارد‌.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: وقتی به روزهای پایانی تبلیغات می‌رسیم در جامعه چند ابهام مطرح می شود از جمله اینکه از کجا معلوم که انتخابات مهندس نشده باشد‌. در این رابطه بنده عرض می‌کنم همه مسئولان به ویژه رهبر معظم انقلاب همه را مکلف کردند که انتخابات باشکوه و سالمی داشته باشیم و از این بابت ما هم به عنوان مسئولان ستاد یکی از کاندیداها مطمئنیم که انتخابات سالم برگزار می‌شود و توصیه ما این است که مردم عزیز به این گونه ابهامات توجه نکنند.

وی تاکید کرد: برخی‌ها بودند که در دوره های قبلی این شائبه را مطرح می‌کردند و می‌گفتند که بنویسید فلان کاندیدا و بخوانید کاندیدای دیگر. در این رابطه من به همه مردم عزیزی که پای صندوق رای خواهند آمد و به آقای پزشکیان رای خواهند داد این اطمینان را خواهم داد که ما در پای صندوق ها ناظرانی داریم که به دقت روند برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند و هیچ گونه تخلفی صورت نمی‌گیرد و آرای به درستی خوانده خواهد شود.

خبر در حال تکمیل است...