تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3702553
شناسه : 3702553
تاریخ :
توسعه حوزه ارتباطات در استان تهران هدیه دولت سیزدهم به مردم است اقتصاد ایران: شهریار- استاندار تهران گفت: توسعه پروژه‌های حوزه ارتباطات در استان تهران هدیه دولت سیزدهم به مردم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در آئین افتتاح پروژه بزرگ فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان تهران شامل؛ شهرستان‌های فردوسیه، شاهدشهر، گلستان و چهاردانگه که با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میر محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، کیهان مدیر کل حوزه استاندار، فاتحی نژاد فرماندار و حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهریار و جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات شهر فردوسیه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ارتباطات در سیر تکامل خود از پیچ و خم‌ها و محدودیت‌های بسیاری عبور کرده است.

استاندار تهران با بیان اینکه در دنیای امروز ارتباطات بخشی از زندگی مردم شده و شاهد هستیم که این ابزارهای ارتباطی در یک مقطع کوتاه چند ده ساله وابستگی‌های زیادی را ایجاد کرده است، گفت: بشر سهم ارتباطات را در زندگی مدرن امروز پذیرفته و به آن نگاه ویژه دارد.

توسعه حوزه ارتباطات در استان تهران هدیه دولت سیزدهم به مردم است

فخاری با اشاره به اینکه ابزارهای حوزه ارتباطات متنوع و متکثر هستند، افزود: تنوع در این ابزارها برای ایجاد جذابیت و کثرت برای پوشش است و حقیقتاً آنچه را که در این مقطع در فضای ارتباطات جمهوری اسلامی شاهد هستیم یک تحول بنیادین محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های فیبر نوری با اطمینان، سرعت بالا و حجم انتقال داده‌های زیاد و به تعبیری ایجاد امنیت در ارتباطات که مهم‌ترین بخش این حوزه می‌باشد توانسته ظرفیت جدیدی را به عنوان کار جهشی در این حوزه فراهم کند.

استاندار تهران گفت: توسعه ارتباطات در دولت سیزدهم با اراده وزیر محترم و همکاران ایشان تبدیل به قله افتخاری برای خدمت به مردم تبدیل شد که آغاز آن در شهرستان پردیس و ادامه، گسترش، توسعه و بهره برداری آن را امروز در چهار شهر غرب استان شاهد هستیم.

فخاری بیان کرد: تکمیل این پروژه‌ها در سطح استان تهران که به لحاظ فشردگی جمعیت و موقعیت جغرافیایی و سرزمین محدود، اما در حوزه سطح نیازمندی‌ها نسبت به سایر نقاط کشور بیشتر است، خدمت و هدیه‌ای از سوی دولت سیزدهم است که با افتخار و بی منت آن در اختیار مردم عزیز کشورمان قرار می‌دهد.