تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3702445
شناسه : 3702445
تاریخ :
مجریان انتخابات زمینه مشارکت مردم را هم فراهم می‌کنند اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دشتستان گفت: مجریان انتخابات در کنار رعایت اصلی بی طرفی و عدم جانبداری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات، زمینه مشارکت مردم را هم فراهم می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی یکشنبه شب در نشست با حضور مسئولان و منتخبان اقشار مختلف مردم بخش شبانکاره و دست اندر کاران انتخابات، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی و تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: مسؤولان با الگوپذیری از شهید رئیسی برای خدمت به مردم تلاش کنند.

فرماندار دشتستان افزود: شهید جمهور با همدلی و با همه باورهای عمیق دینی، شبانه روز تلاش می‌کرد تا مشکلات مردم را حل کند و ایشان یک الگوی تمام عیار مدیریتی برای همگان هستند.

وی به خدمات بی نظیر دولت شهید آیت الله رئیسی پرداخت و تصریح کرد: همه شاهد بودیم که این شهید بزرگوار پیگیری جدی تا حصول نتیجه کارها و برنامه‌ها داشتند، مسؤولان باید با الگوپذیری از این شهید بزرگوار تلاش و کوشش برای رفع مشکلات کنند و در خدمت مردم باشند.

فرماندار دشتستان در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات اظهار داشت: حضور گسترده و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات عامل سرافرازی ایران در جهان است.

وی گفت: انتخابات مظهر تحقق اراده مردم در اداره کشور است و اقشار مختلف باید به این باور برسند که این مهم با حضور پرشور آنها محقق می‌شود.

رعایت اصل بی‌طرفی توسط مجریان

بنافی افزود: نفوذ کلام بزرگان، نخبگان و معتمدین در افزایش مشارکت اثرگذار است و باید از این ظرفیت ارزشمند در جهت اقتدار ملی استفاده شود.

وی بیان کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز به یاد شهید عزیز آیت الله رئیسی که جان خود را در راه خدمت به کشور و مردم فدا کرد، با مشارکت آحاد مردم با شکوه تر و بهتر از گذشته برگزار خواهد شد.

فرماندار دشتستان به اهمیت چهار راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات تاکید و بیان کرد: وظیفه ما تحقق چهار راهبرد فرمایش رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: مسئولان برگزاری انتخابات می‌کوشند تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه به بهترین نحو برگزار شود.

بنافی گفت: مجریان انتخابات در کنار رعایت اصلی بی طرفی و عدم جانبداری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات، زمینه مشارکت مردم را هم فراهم می‌کنند.

فرماندار دشتستان در ادامه به بیان شاخصه‌های انتخاب اصلح پرداخت و افزود: شاخصه‌های یک انتخاب اصلح، پایبندی به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، حافظ بودن منافع ملی، کارآمدی و توانمندی، مقاوم در مقابل تهدیدات دشمنان و از همه مهم‌تر معتقد به اصل ولایت مطلقه فقیه است.