تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3702298
شناسه : 3702298
تاریخ :
شهید چمران تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بست اقتصاد ایران: اردبیل_ رئیس دانشکده فنی رازی استان اردبیل گفت: شهید چمران در تمام مراحل زندگی خدا را از یاد نبرده و از چارچوب دینی خارج نشده و تمام توانمندی ها را در خدمت به مردم به کار بست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کریم نصیریان در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، با تبریک فرارسیدن روز ملی بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران از جمله افرادی بود که با وجود تحصیل در غرب ترجیح داد جایگاه و رفاه و آسایش غرب را رها کند و به کشورش برگردد و در کنار مردم بایستد.

وی با بیان اینکه شهید چمران مرد میدان بود، خاطرنشان کرد: کرد شهید چمران به صورت میدانی مسائل و مشکلات جنگ و مردم را اداره کرد.

نصیریان تصریح کرد: چمران در تمام مراحل زندگی خدا را از یاد نبرده و از چارچوب دینی خارج نشده و ملت را نیز فراموش نکرده و تمام توانمندی‌ها را در خدمت به مردم به کار برده است.

رئیس دانشکده فنی رازی استان افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همه ما است تا رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که با پشتوانه مردمی و با رأی قوی‌تر بتواند در مجامع بین‌المللی قوی حاضر شود.

نصیریان به شاخص‌های فرد اصلح اشاره کرد و گفت: ما باید بیشتر به شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری توجه کنیم و به فردی رأی دهیم که به توانمندی‌های مردم و داخلی اعتماد داشته باشد و پیشرفت را وابسته به کشورهای خارجی نداند.

وی ادامه داد: فرد اصلح علاوه بر اینکه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشورهای خارجی بهره می‌برد به آنها محدود نمی‌شود و به جوانان و توانمندی‌های داخل کشور هم توجه می‌کند.

رئیس دانشگاه رازی استان افزود: ما باید کسی را انتخاب کنیم که در مسئولیت‌های پیشین خود موفق بوده باشد و صداقت و توانمندی خود را نشان داده باشد و رهرو شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی باشد.