تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3701075
شناسه : 3701075
تاریخ :
اتاق سرور جدید شرکت آب و فاضلاب گیلان به بهره برداری رسید اقتصاد ایران: رشت- اتاق سرور جدید شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور مسوولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین افتتاح رسمی اتاق سرور جدید شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

«علیرضا غیاثی» مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در این مراسم اظهار کرد: با هدف برخورداری از اتاق سرور مطابق استانداردهای ملی و بین المللی و الزامات امنیتی سازمان‌ها و نهادهای بالادستی و حفظ پایدارتر داده‌های حیاتی شرکت اتاق سرور جدید شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به طور رسمی افتتاح و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

«هوشنگ مولایی» معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور با اشاره به اهمیت کار انجام شده گفت: امروزه سیستم فناوری در شرکت اولین جایی است که باید تقویت و به روز شود که به همت همکاران دفتر IT شرکت آبفای گیلان این مهم به مرحله اجرا رسید و بهره برداری و استفاده بهینه از این ظرفیت ایجاد شده از ساخت آن مهمتر است.

«شهریار بهارلویی» مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پی سخنان مولایی، ضمن تقدیر و تشکر از شرکت آب و فاضلاب گیلان که با توجه به شرایط مالی موجود موفق به این دستاورد ارزنده شد از مدیر دفتر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک شرکت آبفای استان به دلیل پیگیری‌ها و پشتکار مثال زدنی تشکر کرد.

«حمیدرضا ناطقی» مدیر دفتر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک شرکت آبفای استان نیز با قدردانی از زحمات همه همکاران دفتر IT شرکت در گروه مختلف زیرساخت، امنیت و سیستم‌های نرم افزاری بیان داشت: در این مرکز داده، که با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل تأمین اعتبارات عمرانی پدافند غیرعامل به بهره برداری رسید، به روز ترین سیستم‌های هوشمند به کار گرفته شده تا در خدمات رسانی به کارکنان و مردم در حوزه فناوری اطلاعات وقفه‌ای ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: کاهش هزینه‌ها و حفظ امن تر از اطلاعات کارکنان، مشترکین و سرمایه‌های شرکت، امکان مدیریت مرکزی داده‌ها و منابع که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد فعالیت‌ها را به بهترین شکل ممکن هماهنگ کنند، ارائه سرویس‌های پایدارتر و بی وقفه به مردم شریف گیلان به ویژه در بسترهای خدمات غیرحضوری مانند وب سایت شرکت، پرداخت قبوض غیرحضوری، خدمات مرکز ۱۲۲، پیامک و USSD، ارائه خدمات مستمر به کارکنان شرکت در بسترهای شبکه دولت، ایمیل‌های سازمانی، اتوماسیون اداری، سیستم‌های مالی و اداری، سیستم‌های نرم افزاری مورد استفاده در مدیریت‌ها و معاونت‌های شرکت؛ و همچنین مانیتور کردن داده‌های حیاتی شرکت از اهداف دیگر این سرور جدید می‌باشد.