تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3700941
شناسه : 3700941
تاریخ :
۷۰ هزار عنوان برنامه برای غدیر در آذربایجان غربی برگزار می شود اقتصاد ایران: ارومیه- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از برگزاری ۷۰ هزار عنوان برنامه همزمان با عید غدیر در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام میثم فیاضی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با عید غدیر دو هزار و ۵۰۰ برنامه در قالب ۷۰ هزار عنوان برگزار می‌شود، افزود: ویژه برنامه‌های متعددی با رویکرد مردمی همزمان با غدیر از جمله دورهمی غدیری، پیاده روی، میهمانی یک کیلومتری، توزیع جهیزیه به نوعروسان، مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری و برپایی ایستگاه صلواتی و موکب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اتحاد اقوام و ادیان در استان نیز گفت: اهل سنت هم مثل برادران تشیع در جشن‌های غدیر فعالیت و حضور دارند و امسال در شهرهای سنی نشین استان نیز برنامه‌های محوری برگزار خواهد شد و از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به طرح اطعام غدیری در استان گفت: در عید غدیر امسال اطعام یک میلیون نفری در ارومیه برنامه ریزی شده که در این راستا پیاده روی غدیر در روز غدیر برگزار و به مصلای امام خمینی ارومیه ختم خواهد شد و اکرام سادات در روز غدیر در مصلا برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: مهم‌ترین مسئله در ایام ولایت و امامت تبیین مرجعیت علمی و سیاسی و دینی در عالم است که نمونه آن مدیریت و مرجعیت را در ایران می‌بینیم.

وی گفت: امام علی علیه السلام به ما سفارش کرده اند که حامی مظلوم و علیه ظالم باشید و این مسئله مهمی است که سخنرانان، مادحین و ولایت مداران در ایام غدیر مسئله فلسطین و ظلم به ملت فلسطین را تبیین کنند و غدیر صرف نمایش نیست بلکه اقدام عملی در حمایت از مظلومین عالم است و امام علی علیه السلام این را در کوفه نشان داد.