تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3700930
شناسه : 3700930
تاریخ :
۱۲ طرح بهداشت و درمان در استان سمنان افتتاح شد اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه ۱۲ طرح بهداشت و درمان در سطح استان افتتاح شد، گفت: طرح‌ها به صورت ویدیو کنفرانس در سمنان، گرمسار، سرخه و شاهرود به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه همزمان با افتتاح ۶۷۹ طرح حوزه سلامت کشور ۱۲ طرح بهداشت و درمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نیز به بهره برداری رسیدند، ابراز داشت: این طرح‌ها یادگار ارزشمند دولت سیزدهم برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

وی با بیان اینکه مهمترین این طرح‌ها احداث مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان در شهر سمنان بود، افزود: این مجموعه به نام رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی نام گذاری شده است.

استاندار سمنان از افتتاح انبار استراتژیک دارو و ملزومات پزشکی در سمنان خبر داد و ابراز داشت: این مجموعه با ذخیره سازی شش ماهه انواع دارو برای مواقع اضطراری کاربرد دارد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: ستاد شبکه بهداشت و درمان گرمسار، افتتاح ششمین پایگاه پیش بیمارستانی سمنان و افتتاح آزمایشگاه طبی شبکه بهداشت و درمان شهر سرخه دیگر طرح‌های مهم بودند.

وی افزود: توسعه بلوک زایمان بیمارستان بهار و طرح و توسعه بخش تخصصی و فوق تخصصی اطفال این بیمارستان در شاهرود دیگر طرح‌هایی بود که با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و ۱۰۰ تخت به تجهیزات این مجموعه اضافه کرد.