تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3700885
شناسه : 3700885
تاریخ :
رضایت مندی عمومی از عملکرد دستگاه قضائی در استان بوشهر وجود دارد اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: خوشبختانه رضایت مندی عمومی از عملکرد دستگاه قضائی در استان بوشهر وجود دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر شنبه در حمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و یاران همراه، اظهار کرد: هفته قوه قضائیه زمان مناسبی برای تقدیر از تلاش‌های قضات، مدیران و کارکنان قوه قضائیه در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه قوه قضائیه یادآور شد: قوه قضائیه از ارکان مهم و ستون‌های استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در اجرای دقیق قانون اساسی، حمایت از حقوق مردم، پیشگیری از جرم و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل دارد.

محمدی زاده تصریح کرد: از اقدامات مهم قوه قضائیه در دهه اخیر، مقابله با مفسدان اقتصادی و احیای واحدهای راکد است که با تدابیر حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و رئیس سابق قوه قضائیه محقق شد و این راه اکنون نیز در قوه قضائیه تداوم دارد.

وی اضافه کرد: قضات و مدیران و کارکنان دادگستری استان بوشهر در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف، با تمام توان و ظرفیت موجود، در راستای تحقق عدالت پیشگام هستند و رضایت مندی عمومی از عملکرد دستگاه قضائی وجود دارد.