تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3700291
شناسه : 3700291
تاریخ :
دشمن به دنبال کم رونق نشان دادن انتخابات در کشور است اقتصاد ایران: بیله سوار- امام جمعه بیله سوار گفت: دشمن با تمام توان و ظرفیت به دنبال کم رونق نشان دادن انتخابات در کشور است اما ملت ما بار دیگر دشمن را در این عرصه ناامید می کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی به ویژگی‌های افراد متقی از منظر امیرمومنان حضرت علی (ع) اشاره و اظهار کرد: تقوا باعث سعادت معنوی و دنیوی انسان‌ها می‌شود و انسان را از آلودگی‌ها و خطاها دور می‌کند.

وی با تقدیر از حضور سرتیپ دوم پاسدار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم نمازجمعه شهر بیله سوار خاطرنشان کرد: با حمایت‌ها و عنایت های سردار محمدی اصل شاهد توسعه و عمران مناطق روستایی بویژه آبرسانی به روستاهای خروسلو بودیم که جا دارد از مجموعه همیشه در صحنه و جهادی و مکتبی سپاه پاسداران قدردانی کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با تاکید بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو بیان کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی دشمنان را ناامید می‌کند چرا که آنان به دنبال کم رونق شدن صندوق‌های رأی هستند و از تمامی ظرفیت‌ها در این راستا استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام عزیزی گفت: تمامی افرادی که پای به عرصه رقابت گذاشته اند و توسط شورای نگهبان تأیید شده اند، برای ما قابل احترام هستند اما بحث بر سر انتخاب اصلح است.

وی تصریح کرد: تاکید ما در این انتخابات بر روی فردی است که بتواند ادامه دهنده راه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی باشد و در راه خدمت به مردم شب و روز نشناسد و جهادی وار به مستضعفین خدمت کند.

عزیزی با تبریک فرارسیدن عید امامت و ولایت، عید سعید غدیرخم، از مردم و مسئولین خواست؛ با شرکت پرشور خود در مراسم این ایام، دِین خود را به عنوان شیعه علی بن ابی طالب ادا کنند.

وی همچنین با تبریک و گرامیداشت سالروز فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، نقش علما در فرهنگ سازی را برجسته و کلیدی دانست و از علما و روحانیون شهرستان خواست؛ با برگزاری نشست‌ها و جلسات تبیینی و تحلیلی باعث حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح شوند.