تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3700202
شناسه : 3700202
تاریخ :
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار وعزت کشور را افزایش می‌دهد اقتصاد ایران: سنندج_امام جمعه موقت سنندج گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار و عزت کشور را افزایش می‌دهد و قدرت ما را در عرصه داخلی و خارجی تقویت می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید حسین حسینی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته مسجد جامع شهر سنندج با تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: جمعه آینده روزی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است و مردم باید در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات تمام تلاش خود را بکار برده است، افزود: مردم باید با حضور حداکثری و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی موجب ناامیدی دشمن شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار و عزت کشور را افزایش می‌دهد و قدرت ما را در عرصه داخلی و خارجی تقویت می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: باید تمام افرادی که شرایط شرکت در انتخابات را دارند در این رویداد سیاسی مشارکت کنند.

ماموستا حسینی گفت: وجود برخی مشکلات جامعه نتیجه سومدیریت‌ها است و باید مردم با همدلی و مشارکت خود فردی کارآمد را انتخاب کنند.

وی همچنین از خدمات خوب دستگاه قضا در استان تقدیر کرد و افزود: ایجاد اشتغال برای زندانیان از حرکات ارزشمندی است که امروز در این سیستم شاهد هستیم.

وی از دستگاه قضا به عنوان مامن مظلومان یادکرد و از تلاش‌های مجموعه دستگاه قضای استان تقدیر کرد.

امام جمعه سنندج همچنین بر اقامه نماز، عبادت، راز و نیاز با خدا، انفاق و بخشش در راه خدا، دستگیری از نیازمندان، صبر در برابر مصیبت‌ها تاکید کرد.