تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3699814
شناسه : 3699814
تاریخ :
دولت باید توجه بیشتری به حوزه درمان قم داشته باشد اقتصاد ایران: قم- مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت:دولت و مسوولان می‌بایست توجه بیشتری به حوزه سلامت و درمان قم داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح دستگاه سی تی آنژیوگرافی در بیمارستان ولیعصر (عج) قم اظهار کرد: آیت الله موسس از اشخاصی در صده اخیر بوده که در مسائل درمان، طب و کمک به محرومان پیشتاز بوده است و بیمارستان ولیعصر از زمره اقدامات حمایت از محرومان و نیازمندان است که روحانیون و خیران در آن نقش داشته‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد: بیمارستان مرحوم آیت‌الله گلپایگانی (ره) از طرح‌های ممتاز بهداشتی و درمانی بوده که در حال تحول و توسعه است.

عضو فقهای شورای نگهبان از اجرای طرح مهم درمانی از سوی آیت‌الله سید علی سیستانی در قم خبرداد و ابراز کرد: چنین طرح‌های درمانی نمونه‌هایی از روح اجتماعی، خیراندیشانه علما و خیران است.

امام جمعه قم تصریح کرد: همبستگی علما و خیران بایستی در راستای توسعه مراکز درمانی بیش از پیش مضاعف شود ضمن اینکه در استان قم گام‌های موثری در حوزه سلامت برداشته شده است.

آیت الله اعرافی اذعان کرد: پزشکان و مسوولان در دوران کرونا نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند، اما مسوولان و دولت می‌بایست توجه بیشتری در حوزه سلامت و درمان قم داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: بخش خصوصی و خیران نقش موثری دارند و عدل در حوزه سلامت و دسترسی مردم به راه‌های پیشگیری و درمان مطلوب آرزویی است که می‌بایست تحقق یابد و تحقق آن نیازمند بخشی خصوصی، دولت و خیران است.