تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3699770
شناسه : 3699770
تاریخ :
بیش از ۲۶ هزار کلاس درس در سطح خراسان رضوی احداث شد اقتصاد ایران: مشهد- رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، بیش از ۲۶ هزار کلاس درس در سطح استان خراسان رضوی احداث شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی رأفتی ظهر پنجشنبه در بیست و ششمین همایش تکریم از خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی که در تالار قدس حرم برگزار شد، اظهار کرد: از آبان‌ماه گذشته تا به امروز هر سه‌شنبه مدرسه جدیدی با حضور فرماندار شهر مشهد افتتاح و کلنگ زده شده است‌.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: برگزاری همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز در جوار علی ابن موسی الرضا (ع) در جوار امام رضا (ع) بسیار ارزنده است؛ چون ایشان مظهر محبت و رأفت هستند

وی خاطر نشان کرد: به همت و یاری خیرین مجمع استان به جایگاه برتر کشوری دست یافتیم؛ چرا که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه تأسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، بیش از ۲۶ هزار کلاس درس در سطح استان خراسان رضوی احداث شده است.

رافتی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ درصد کلاس‌های تحویلی در استان که به تعداد ۱۵۰۰ کلاس بود، به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان رضوی احداث و تأسیس شده است. تأمین ۵۰۰۰ کلاس درس نیز در برنامه پیشرو قرار دارد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی تصریح کرد: در خصوص اقدامات صورت گرفته در طرح مولدسازی، برخی از املاک و زمین‌های مازاد دولتی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته که این امر استان خراسان رضوی را به رتبه اولین استان کشوری ارتقا داده است.