تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3699545
شناسه : 3699545
تاریخ :
جشن‌های عید غدیر در ۴۱ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با همکاری و مشارکت مردم و دستگاه‌های مختلف، جشن‌های عید غدیر در ۴۱ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: بی شک انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود و اهداف دشمنان ناکام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های مساجد و قرآن نقش و مسؤولیت مهمی در برگزاری مراسم و برنامه‌های عید امامت و ولایت و انتخابات هشتم تیر دارند.

محمدی‌زاده اضافه کرد: مساجد و اماکن مذهبی در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و مذهبی نقش مهمی دارند که لازم است در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در افزایش مشارکت مردم ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر در عرصه انتخابات پیش‌رو باید نقش‌آفرینی لازم را داشته باشند خاطرنشان کرد: ستاد مشارکت انتخابات با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری‌ها در استان بوشهر با محوریت فرهنگیان، معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان برای حضور حداکثری در انتخابات فعال شود.

استاندار بوشهر نقش مهم شورای اطلاع‌رسانی در عرصه انتخابات را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: کسانی که اهداف دشمن در فضای مجازی در راستای ناامیدی و حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات ۸ تیر را دنبال می‌کنند مورد رصد و شناسایی قرار می‌گیرند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف فضای مجازی را رصد و پایش می‌کنند تأکید کرد: اخلالگران امنیت روانی در فضای مجازی به ویژه در زمینه انتخابات ریاست جمهوری، شناسایی و به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

وی در ادامه با تشکر از اقدامات انجام شده برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر ماه تصریح کرد: خدمات دستگاه‌های مختلف، گروه‌ها و جریانات فرهنگی و سیاسی برای افزایش حضور در انتخابات ریاست جمهوری درخور تحسین است.

وی با گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر درخواست کرد ضمن برپایی جشن ویژه خانواده‌ها نسبت به تجلیل و تکریم بازنشستگان ادارات خود اقدام کنند.

محمدی‌زاده با تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: هفته آینده چهار مراسم عید غدیر خم، چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، انتخابات ریاست جمهوری و روز خانواده و تکریم بازنشستگان را در پیش داریم و برای هر کدام برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های عید غدیر در ۴۱ شهر استان بوشهر با مشارکت شهرداری‌ها تصریح کرد: شهرداری‌های استان بوشهر باید ضمن آذین‌بندی شهرها و برپایی مراسم جشن غدیر، در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری مردم نقش‌آفرینی کنند.

استاندار بوشهر با تأکید بر نقش مهم اتاق اصناف در فعال کردن کسبه در برپایی جشن‌های عید غدیر گفت: اصناف در برپایی جشن‌های غدیر و چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایفای نقش کنند.