تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3699525
شناسه : 3699525
تاریخ :
بازرسی با فساد و مفسد در لرستان بدون اغماض برخورد می‌کند اقتصاد ایران: خرم‌آباد - بازرس کل لرستان تأکید کرد: بازرسی استان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید رازانی در میز خدمت به مناسبت هفته قوه قضائیه در مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: بازرسی یکی از سازمان‌های تابعه دستگاه قضائی بوده و جزو سازمان‌هایی است که یک اصل از قانون اساسی را به خود اختصاص داده است.

وی هدف مهم بازرسی را اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: باتوجه‌به گستردگی وظایف بازرسی نمی‌توانیم تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها را بازرسی کنیم و بازرسی‌ها طبق طرح و برنامه‌ریزی و حسب مورد است که طی آن بازرس طبق برنامه وارد دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌شود.

بازرس کل لرستان با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می‌شود و در پایان هم گزارش و پیشنهاداتی ارائه می‌شود، افزود: اجرای پیشنهادها بازرسی به دستگاه‌ها الزامی است.

رازانی، یادآور شد: اگر بازرسان سازمان بازرسی در جریان بازرسی یک محل تخلفی ببینند حسب مورد با رئیس یا کارمند برخورد می‌کنند.

وی برخورد با فساد را اولویت نخست بازرسی لرستان دانست و گفت: بازرسی استان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد.

بازرس کل لرستان ضمن اعلام آدرس اینترنتی سامانه شکایات http://136.ir بیان کرد: همه همشهریان به‌منظور ثبت شکایات یا گزارش فساد می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه و با تلفن گویای ۱۳۶ تماس بگیرند.

در این میز خدمت رئیس رسیدگی به شکایات، معاون نظارت و بازرسی، رئیس حفاظت‌واطلاعات و سربازرسان این بازرسی کل به‌منظور تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان و تسریع در روند رفع مشکلات آنها در این مسجد حضور یافته و با ملاقات چهره‌به‌چهره با شهروندان و ارائه رهنمودهای لازم به سوالات نمازگزاران پاسخ دادند و دستورات مقتضی را در چارچوب قوانین، صادر کردند.