تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3699511
شناسه : 3699511
تاریخ :
رقابت ۱۴ هزار دانش‌آموز برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان در فارس اقتصاد ایران: آزمون ورود به پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رییس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش فارس گفت: این آزمون، امروز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح برگزار شد و ۱۴ هزار دانش‌آموز در ۵۱ منطقه آموزشی فارس با یکدیگر رقابت کردند.

شیرازی نژاد افزود: ۲۵ هزار دانش آموز هم فردا جمعه یکم تیر برای ورود به پایه دهم در مدارس سمپاد و نمونه دولتی فارس با هم به رقابت می‌پردازند.

امیر شیرازی نژاد افزود: آزمون ورود به پایه دهم هم از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح فردا آغاز می‌شود و درِ حوزه‌های امتحانی راس این ساعت بسته خواهد شد.

شیرازی نژاد افزود: دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آنها عکس ندارد لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس آنان اقدام کند.

به گفته شیرازی نژاد، پیش بینی می‌شود وزارت آموزش و پرورش نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی را نیمه نخست مرداد به صورت متمرکز اعلام کند.