تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3699139
شناسه : 3699139
تاریخ :
حکمرانی اسلامی نیازمند تفکر اسلامی است اقتصاد ایران: سنندج_دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان گفت: حکمرانی اسلامی و انقلابی نیازمند تفکر اسلامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محرم وزیری عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی شورای ائتلاف استان کردستان در سنندج، با بیان اینکه حکمرانی اسلامی و انقلابی نیازمند تفکر اسلامی است، اظهار کرد: گفتمان سازی در امر انتخابات در چهارچوب رعایت خط قرمزها انجام شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی اسم رمز انقلابی‌گری است، وی در بطن انقلاب پرورش یافت و مظلومانه در مسیر خدمت به شهادت رسید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان با اشاره به اینکه اخلاق مداری رئیسی زبانزد خاص و عام است، یادآور شد: اقتدار انقلاب‌گری و تفکر رئیس جمهور شهید باید به مردم معرفی شود و آیندگان از وی به نیکی یاد خواهند کرد.

وزیری چتر شورای ائتلاف را گسترده و دامنه فعالیت آن را به دلیل وجود سلایق و جریان‌های مختلف سازمان یافته عنوان کرد و گفت: هشتم تیر ۱۴۰۳ روز آزمون جریان شورای ائتلاف است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: انتخابات پیش‌رو، لیله القدر نظام و مظهر ارادت و حاکمیت اراده مردم است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کردستان ادامه داد: ساختمان انقلاب اسلامی را از دوران‌های مختلف انقلاب همچون جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس گرفته تا شهادت شهدای خدمت، انسان‌های شریف بنا نهادند و در این راستا حفاظت و حراست از این بنا وظیفه انسان‌های وطن‌پرست است.

وزیری یادآورشد: انتخابات هشتم تیرماه ریاست‌جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم موظفند گزینه اصلح را انتخاب کنند.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: شورای ائتلاف انقلاب استان باید در این برهه حساس وظیفه خود را بدرستی ایفا کنند.