تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3699129
شناسه : 3699129
تاریخ :
مطالبات حوزه بهداشت و درمان در سعدآباد با جدیت پیگیری می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار سعدآباد گفت: تا کنون اقدامات متعددی در حوزه بهداشت و درمان، راه و آب شرب در بخش سعد آباد انجام گرفته و تا حصول نتیجه مطلوب و تحقق مطالبات قانونی مردم پیگیری ادامه خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر حمزه امین نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با امام جمعه سعدآباد اظهار داشت: در راستای مطالبات مردم مرکز بخش سعدآباد و دیگر شهرها و روستاها با پیگیری‌های انجام شده و اهتمام ویژه استاندار، فرماندار و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تا کنون اقدامات متعددی در حوزه بهداشت و درمان، راه و آب شرب انجام گرفته است و تا حصول نتیجه مطلوب و تحقق مطالبات قانونی مردم پیگیری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کمیت و کیفیت خدمات مرکز جامع سلامت شهر سعدآباد و دیگر مراکز جامع در سطح بخش همواره رصد و نسبت به خدمات دهی مطلوب، نقاط ضعف و یا کم کاری ارزیابی‌های قانونی اعمال می‌شود.

بخشدار سعدآباد ابراز داشت: تسریع در تکمیل سازه در دست اجرا مرکز جامع سعدآباد و پس تجهیز آن مطابق استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به بهر برداری خواهد رسید.

امین نژاد افزود: تجهیز کمد دارویی برابر شیوه نامه‌های مراکز جامع سلامت شهری با همکاری مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اعمال خواهد شد.

بخشدار سعدآباد اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به موقع به مراجعین توسط پرسنل و پزشکان مستقر یک وظیفه قانونی است.

امین نژاد گفت: فعالین اجتماعی و دیگر شهروندان در حوزه اداری و دستگاه‌های خدمات رسان به عنوان بازوان مدیران اجرایی هستند.

وی اظهار داشت: با تعامل و همکاری مشترک شهرداری و مرکز جامع، بهینه سازی محیط مرکز جامع در دستور کار قرار دارد و در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.

بخشدار سعدآباد افزود: در صورت مشاهده هر گونه سهل انگاری و تخلف در دستگاه‌های اجرایی، قبل از رسانه‌ای کردن به صورت حضوری، تماس و یا پیام به نماینده عالی دولت در بخش اطلاع رسانی و همواره از نقد مستند و مستدل استقبال می‌شود.

امین نژاد افزود: در حوزه آب شرب شهر سعدآباد بزودی با تکمیل  نهایی آب تصفیه کن موجود، اختلال در آبرسانی به مشترکین بهتر از قبل خواهد شد.

بخشدار سعدآباد اظهار داشت: علی رغم قدمت شهر سعدآباد تا کنون هیچ گونه طرح تفصیلی جامع شبکه انتقال در شهر سعدآباد موجود نیست و با پیگیری بخشدار و با همکاری شهردار و استفاده از کارشناسان مرتبط نسبت به طراحی طرح تفصیلی شبکه انتقال خطوط داخلی آب شرب انجام می‌شود.

امین نژاد افزود: تاکنون نسبت به تسریع در تکمیل فاز اول محور سعدآباد پیگیری‌های مستمری انجام و در آینده‌ای نزدیک پس از اتمام زیر سازی، شروع آسفالت از خروجی سعدآباد تا پایان فاز اول انجام و به بهره برداری خواهد رسید و به موازات آن فاز دوم با شتاب آغاز عملیاتی آن در حال اجرا است.

بخشدار سعدآباد اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دشتستان، موظف به تسریع در تکمیل روشنایی محور سعدآباد به آبپخش شدند.

امین نژاد افزود: با پیگیری‌های انجام شده در نهایت محور نظرآقا به دهقاید اصلاح و بهره‌برداری از آن آغاز شده است و در ادامه عملیات اجرایی محور درود گاه به جتوط و جتوط به سه راه نظرآقا آغاز خواهد شد.