تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3698662
شناسه : 3698662
تاریخ :
اختصاص هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رأی در استان همدان اقتصاد ایران: همدان-مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان از ایجاد هزار و۱۱۳ شعب اخذ رأی در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

غلامرضا فریدونی در گفت وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: بر اساس احکام صادر شده توسط رؤسای ستاد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، حمید محمدی به عنوان رئیس ستاد محمدباقر قالیباف، شعبان محمدی به عنوان رئیس ستاد سعید جلیلی، ناصر صفایی به عنوان رئیس ستاد علیرضا زاکانی، حجت الاسلام مصطفی عبدالملکی به عنوان رئیس ستاد حجت الاسلام‌‎والمسلمین پورمحمدی، محمدابراهیم الهی تبار به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان و شاهد نیکومنظر به عنوان رئیس ستاد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در استان همدان معرفی شده اند.

وی ادامه داد: رؤسای ستادهای مردمی برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان مشخص شده است، به طوری که احسان قنبری و علی‌اصغر سلیمانی به عنوان رئیس ستاد مردمی قالیباف و سیدناصر محمودی به عنوان رئیس ستاد مردمی پزشکیان در استان همدان معرفی شدند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری استان همدان یادآورشد: دبیرخانه ستاد انتخابات آمادگی کامل برای انتخابات سالم در ۸ تیرماه ۱۴۰۳ را دارد و تعرفه‌های شعب اضافه بر آمار واجدین شرایط در فرمانداری‌ها توزیع شده است و دستگاه‌ های احراز هویت که در هر شعبه مستقر خواهند شد بعد از به روز رسانی شدن در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

فریدونی مطرح کرد: فرمانداری‌های سراسر استان تمهیدات لازم را در خصوص دوره‌های آموزشی برای نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و کاربران رایانه انجام داده اند همچنین نقلیه و تغذیه در روز انتخابات برنامه ریزی شده است.

فریدونی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم استان همدان با همت و حضور حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری راه شهید جمهور و هیأت همراه را ادامه خواهند داد افزود: با مشارکت حداکثری خود یک رئیس جمهور اصلح که بتواند راه نیمه تمام سه ساله شهید رئیسی را به سرانجام برساند را انتخاب خواهند کرد و پیشرفت بیشتری را برای انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری استان همدان از ایجاد هزار و۱۱۳ شعب اخذ رأی که شامل ۹۷۲ شعبه اخذ رأی ثابت، ۳۴۱ سیار، ۶۱۵ شهری و ۶۹۸ شعبه اخذ رأی روستایی برای چهارمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان همدان خبر داد.