تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3698335
شناسه : 3698335
تاریخ :
۱۸ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در سطح استان زنجان فعال است اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل ورزش و جوانان زنجان از وجود ۱۸ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در سطح این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان شامگاه سه شنبه در جشن ازدواج ۱۱۰ زوج زنجانی ضمن تبریک اعیاد پیش رو عید غدیر خم و ازدواج زوجین، گفت: وزارت ورزش و جوانان دو مأموریت مهم دار، ایجاد مراکز مشاوره در سطح استان‌ها در حوزه ازدواج و خانواده یکی از مأموریت‌های مهم در حوزه جوانان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در سطح استان زنجان وجود دارد، ابراز داشت: این تعداد مرکز مورد حمایت این اداره کل قرار دارند و خدمات رایگان برای زوجین جوان ارائه می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باید مشاوره ازدواج پیش از ازدواج فرهنگ سازی شود و در این مراکز مشاوره کارگاه‌های قبل و حین و ازدواج، برای زوجین برگزار می‌شود تا از ازدواج‌های نا موفق و طلاق جلوگیری تا منجر انتخاب‌های درست و آگاهانه زوجین شود.

بازرگان تاکید کرد: هدف از برگزاری این مراسم ترویج ازدواج آسان برای جوانان است تا از تشریفات امروزی به دور باشند تا یک زندگی آسان خوب و آگاهانه را آغاز کنند.