تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3698146
شناسه : 3698146
تاریخ :
۱۱۰ دستگاه کولر گازی به مددجویان کمیته امداد شهرستان دیر اهدا شد اقتصاد ایران: بوشهر- جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر از اهدای ۱۱۰ دستگاه کولر گازی به مددجویان کمیته امداد در این شهرستان به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالکریم پولادی فر سه شنبه شب در آئین اهدای ۱۱۰ دستگاه کولر گازی به مددجویان کمیته امداد، اظهار داشت: سپاه در کنار مأموریت حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه خدمت رسانی و تعامل و کمک به دولت هم اقدامات خوبی انجام داده است.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر افزود: سپاه شهرستان دیر علاوه بر تأمین امنیت مراسمات در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در کنار فراجا، در زمینه علمی و پژوهشی و بهداشتی و ویزیت رایگان به روستاها اقدامات خوبی داشته که راه اندازی درمانگاه شهید خلیل فخرایی از این نمونه است.

پولادی فر گفت: همچنین در عرصه فرهنگی، اجتماعی و جهاد تبیین و اعزام بسیجیان به اردوهای زیارتی و راهیان نور و یادواره‌های شهدا فعالیت‌های خوبی داشته ایم.

وی اضافه کرد: مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی سپاه در عرصه خدمتگزاری در کنار دیگر نهادها، خدمت رسانی به محرومین است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر بیان کرد: سپاه شهرستان دیر در سال گذشته و جاری اقدامات خوبی در حوزه بسیج سازندگی و اردوهای جهادی انجام داده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در شهرستان وجود دارد، گفت: بهسازی و مرمت خانه نیازمندان، توزیع ۷۰ سری جهیزیه، تعامل با شهرداری دیر در ایجاد مسیر امامزاده شاه ابوالقاسم و امروز نیز تأمین ۱۱۰ دستگاه کولر از جمله فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه شهرستان است.

پولادی فر گفت: شهرستان دیر نسبت به جمعیت در استان بوشهر، بیشترین واگذاری کولر به مددجویان کمیته امداد دارد.

وی افزود: سپاه شهرستان دیر در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم پیشگام بوده است.