تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3698118
شناسه : 3698118
تاریخ :
بررسی ابعاد مختلف حادثه حریق بیمارستان قائم رشت اقتصاد ایران: رشت - سرپرست معاونت پارلمانی ریاست‌ جمهوری با تاکید بر لزوم بررسی ابعاد مختلف حادثه حریق بیمارستان قائم رشت گفت: دستگاه، متولیان و مسؤولان امر باید در خصوص این حادثه تلخ پاسخگو باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه سه شنبه در سفرش به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حامل سلام و پیام سرپرست محترم ریاست جمهوری به مردم گیلان به ویژه آسیب دیدگاه حریق بیمارستان قائم (عج) رشت هستم.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار آتش سوزی بیمارستان قائم رشت اضافه کرد: بررسی ابعاد و لایه‌های مختلف این اتفاق تلخ در رشت مورد تاکید سرپرست ریاست جمهوری بوده است و تا حصول نتیجه دنبال می‌شود.

حسینی پور با تاکید بر شناسایی مقصرین اصلی حادثه بیمارستان رشت بیان کرد: این طور که مشخص است حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت دارای ابعاد مختلف است که با بررسی‌های میدانی و ویژه مسؤولان مقصرین این اتفاق تلخ و دردناک شناسایی شود.

وی با بیان اینکه رخ دادن چنین اتفاقات تلخ و مرگبار در بیمارستان خصوصی دارای استانداردهای بین المللی قابل پذیرش نیست، افزود: ضمن شناسایی علل و عوامل این اتفاق تلخ در بیمارستان قائم رشت، مسؤولین و متولیان امر باید در این خصوص پاسخگو باشند.

سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه زوایای آتش سوزی بیمارستان قائم رشت بررسی می‌شود، گفت: با مقصرین اصلی این حادثه تلخ به صورت قانونی برخورد می‌شود و همچنین اجازه نمی‌دهیم دستگاه‌ها و مسؤولان و متولیان امر از بار مسؤولیت شانه خالی کنند.