تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3698066
شناسه : 3698066
تاریخ :
نباید روند خدمات رسانی دولت به مردم متوقف شود اقتصاد ایران: اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان، موضوع انتخابات را حائز اهمیت دانست و گفت: موضوع انتخابات نباید روند خدمات رسانی دولت به مردم را متوقف کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان اظهار کرد: موضوع انتخابات نباید روند خدمات رسانی دولت به مردم را متوقف کند؛ اگرچه انتخابات برای همه ما دارای اهمیت بالایی است و باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم اما نباید در تحقق مطالبات به حق مردم کوتاهی شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: روند ساخت و سازهای طرح نهضت ملی و جوانی جمعیت باید با اهمیت بالا و جدیت دنبال شود چرا که از طرح‌های اولویت دار دولت سیزدهم است.

وی تاکید کرد: همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری اربعین امسال باید صورت گیرد و شهرستان‌های میزبان زائران باید برای مدیریت مواکب در مرزهای استان و مواکب مستقر در کشور عراق برنامه‌ریزی کنند.

خانچی گفت: با توجه به گرمای هوا نیاز شهرستان‌ها به آب شرب و برق بیشتر می‌شود که در این زمینه نیز نیاز است ضمن توصیه‌ها برای مدیریت مصرف، برای جلوگیری از قطعی آب و برق در مناطق مختلف تلاش شود.