تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3697466
شناسه : 3697466
تاریخ :
کتابخانه عمومی شهید رئیسی در قروه افتتاح می‌شود اقتصاد ایران: همدان-کتابخانه عمومی «رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی» با حمایت کتابخانه ملی ایران در شهرستان قروه افتتاح می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای خدمت، کتابخانه عمومی شهرستان قروه که به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی مزین شده است، با اهدا بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه کتاب، نشریه و منابع غیر کتابی از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اول تیر ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

عاطفه زارعی مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور با اعلام این خبر افزود: در پی درخواست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان از این مدیریت و با مساعدت و همراهی اداره کل فراهم آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اهدا منابع کتابی و غیر کتابی برای تکمیل منابع کتابخانه شهرستان قروه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ۲ هزار و ۴۰۰ نسخه کتاب، ۵۱ نسخه نشریه و ۷۰ نسخه پوستر در اختیار کتابخانه مذکور که به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی مزین شده است قرار داده شد.

وی اضافه کرد: این کتابخانه اول تیر ماه سال جاری با حضور مسئولان شهرستان و علاقمندان به مطالعه افتتاح و منابع موجود در اختیار اهالی کتاب و کتابخوانی قرار خواهد گرفت.

این کتابخانه در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۱۰ متر مربع و با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه احداث شده است و شامل بخش‌های مختلفی از جمله سالن مطالعه برادران و خواهران، سالن‌های اختصاصی، بخش کودک، بخش نشریات، مرجع و منبع و اتاق مطالعه گروهی است.