تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3697367
شناسه : 3697367
تاریخ :
مردم برای انتخاب فرد اصلح معدل کاندیداها را بررسی کنند اقتصاد ایران: قزوین-امام‌جمعه موقت قزوین با بیان اینکه مردم برای انتخاب فرد اصلح معدل کاندیداها را بررسی کنند،گفت: رییس جمهوری که با رأی بالا انتخاب شود قدرت چانه‌زنی نظام در همه عرصه ها را افزایش می دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام سید مهدی خضری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مهم‌ترین تکلیفی که در ایام انتخابات بر عهده تمام اقشار جامعه، مردم، دلسوزان کشور و کسانی که به دنبال پیشرفت این کشور و سعادت مردم هستند قرار دارد این است که مسیر شهید رئیسی را ادامه دهند؛ چنانچه شهید رئیسی مسیر کار جهادی برای پیشرفت ایران را آغاز کرده بودند و حالا تبیین این مسئله و ادامه راه ایشان تکلیف اصلی ما تلقی می‌شود.

امام‌جمعه موقت قزوین بیان کرد: به تعبیر دیگر حرکتی از سه سال گذشته آغاز شده که یک حرکت پرتلاش و شبانه‌روزی بوده است که این حرکت ثمراتی به همراه داشته و برخی از ثمرات آن نیز در آینده مشخص می‌شود که تبیین این حرکت و این مسیر به عهده ما است و گاهی اوقات این فرآیند از اجتماعات کوچک نظیر خانواده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این انتخابات پله‌ای برای ادامه این مسیر و شروع دوباره مسیر آیت‌الله رئیسی است و در این بین لازم است شاخصه‌های مدیریت جهادی و الگوی مدیریت جهادی، دستاوردها و ثمرات وی را شناخته و آن را برای مردم تبیین کنیم.

خضری تأکید کرد: در شرایط کنونی لازم است شاخصه‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی را در تفکرات و بیانات امامین انقلاب استخراج کرده و در آن‌ها تأمل کنیم و مصادیق آن را در سیره آیت‌الله رئیسی را پیدا کرده و ثمرات اقدامات اجرایی ایشان را مطرح کنیم.

وی افزود: پس از آنکه شاخص‌های رئیس جمهور تراز و جهادی مطرح شد حالا نوبت به تأمل مردم است که کارنامه افراد را بررسی کرده و یا به تعبیر دیگر مردم پس از شناخت شاخص‌های رئیس جمهور تراز انقلاب و شاخص‌های آیت‌الله رئیسی باید این موارد را با کاندیدهای انتخاب شده بررسی کنند و در نهایت هریک از کاندیدهایی که معدل بالاتری دارد را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

این مسؤول ابراز کرد: رئیس جمهوری که با رأی بالا انتخاب می‌شود قدرت چانه‌زنی را به‌ویژه در عرصه بین‌المللی پیدا می‌کند و با پشتوانه مردم می‌تواند با قدرت‌های جهان مواجه شود.

وی در پایان با بیان اینکه مشارکت حداکثری قدرت رئیس جمهور در عرصه داخلی را نیز افرایش می‌دهد گفت: اگر درصد ارا برای انتخاب رئیس جمهور کم باشد بی‌شک با چالش‌های بسیاری مواجه خواهد شد.