تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3696751
شناسه : 3696751
تاریخ :
حضور حماسی در انتخابات از هر موشکی برای اسرائیل ویرانگرتر است اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: حضور حماسی در انتخابات از هر موشکی برای اسرائیل ویرانگر تر خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در نماز عید سعید قربان در خورموج اظهار کرد: عید قربان یادآور یک پیروزی در یک امتحان بزرگ از حضرت ابراهیم خلیل‌الرحمن است.

وی اضافه کرد: عرصه عالَم، همه امتحان است و ما و شما هر لحظه در یک آزمون الهی هستیم. اما گاهی یک امتحانات ویژه‌ای پیدا می‌شود.

امام جمعه دشتی ادامه داد: ابراهیم خلیل‌الرحمن یک زندگی سراسر آزمون و سختی داشت و از عهده همه امتحانات الهی سربلند سرافراز بیرون آمد.

وی بیان کرد: شهرستان دشتی دیار عالمان و دینداران است لذا در برای دین ارزش‌های دینی همه ما باید دغدغه مند باشیم. همه باید برای رونق بیش از پیش مساجد و اماکن دینی همت کنیم و کوتاهی‌ها را جبران کنیم.

زاهددوست تصریح کرد: مسئله روز کشور عزیز ما امروز انتخابات است انتخابات تجلی مردم سالاری دینی امری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه حضور شما مردم در انتخابات به معنای دست رد به سینه آمریکا و اسرائیل است افزود: کمرنگ شدن انتخابات از آرزوهای همیشگی دشمنان ما است که ان‌شاءالله این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

امام جمعه دشتی گفت: هر کس می‌خواهد صهیونیست‌ها را عصبانی و متحیر کند در انتخابات شرکت کند، زیرا هر برگ رأی تیری به تابوت دشمنان است و حضور حماسی در انتخابات از هر موشکی برای اسرائیل ویرانگر تر خواهد بود.

وی اظهار کرد: هر کس می‌خواهد امام زمان (عج) را از خود راضی و خشنود کند پای صندوق رأی حاضر شود و فرد اصلح را انتخاب کند.

زاهددوست تصریح کرد: ملت ایران هرگز به کسی که شبکه‌های بیگانه او را تأیید و تبلیغ می‌کنند اعتماد نخواهند کرد.

وی افزود: امیدوارم عیدی این عید بزرگ اسلام عید سعید قربان پیروزی و نصرت ملت‌های مظلوم مسلمان خصوصاً مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین محو و نابودی ظالمان مستکبران خصوصاً صهیونیست‌های جلاد و آدمکش باشد.