تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3696661
شناسه : 3696661
تاریخ :
ورود بیش از ۱۰ هزار راس دام در روز عید قربان/ تشدید نظارت‌ها در جایگاه‌های عرضه اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: شب گذشته تاکنون بیش از ۱۰ هزار راس دام برای روز عید قربان وارد جایگاه های عرضه دام شده و در صورت نیاز همچنان عرضه ادامه خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش ایرنا خبرنگار اقتصادی ایرنا، مسعود امراللهی در حاشیه بازدید از مراکز عرضه دام عید قربان در تهران افزود: شب گذشته تاکنون بیش از ۱۰ هزار راس دام برای روز عید قربان با همکاری اتحادیه تعاون روستایی و عشایری و سازمان میادین شهرداری تهران وارد جایگاه های ذبح دام تهران شده است.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه دام زنده عید قربان قیمت مصوب ندارد اظهارداشت: قیمت براساس عرضه و تقاضا تعیین می شود.

وی از تشدید بازرسی ها در ۱۹۰۰ جایگاه عرضه دام در سراسر کشور خبرداد و تصریح کرد: در حال حاضر نظارت بر بهداشت و قیمت دام زنده عید قربان توسط بازرسین در حال انجام است.

وی ضمن قدردانی از ورود پلیس امنیت اقتصادی گفت: در جاهایی که بازرسین ما نمی توانند ورود کنند پلیس امنیت اقتصادی وارد می شود که این امر در کنترل بازار موثر است.