تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3696493
شناسه : 3696493
تاریخ :
ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود دولت الکترونیک در قزوین اقتصاد ایران: قزوین- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین بر ضرورت استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تحقق این امر در استان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدموسی متوسلین معاون بعد از ظهر یکشنبه در اولین جلسه کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک کارگروه توسعه مدیریت استانداری، اظهار کرد: استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت های موجود در استان در راستای تحقق بیش از پیش فناوری های پیشرفته در حوزه خدمات دولتی و تحقق دولت هوشمند ضرورت دارد.

این مسئول بر الزام بهره مندی از فرصتهای توسعه دولت هوشمند تاکید و بیان کرد: اجرای طرح دولت الکترونیک، نظام اداری استان را متحول می کند و نظام اداری الکترونیک ابزاری است که به وسیله آن می توان به مردم خدمت رسانی بهینه ارائه داد.

وی افزود: از اهداف مهم دولت الکترونیک می توان به ساده سازی نحوه ارایه خدمات به مشتریان، بهبود کارآیی و اثربخشی دولت از طریق حذف لایه ها و سطوح مدیریتی، تسهیل دسترسی مشتریان به اطلاعات و بهبود وضعیت پاسخگویی به مشتریان و تضمین پاسخگویی اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه موضوعاتی همچون تصمیم گیری در خصوص تامین تجهیزات زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات ساختمان جدید دفتر اتباع و امور مهاجرین، پیگیری انتقال کامل مدیریت و راهبری سامانه سیماد شبکه دولت به استانداری در راستای تسهیل و تسریع امور، پیگیری استفاده همزمان کاربران مجموعه استانداری از شبکه داخلی و اینترنت و ایزوله سازی منطقی و امن آنها، راه اندازی سامانه پشتیبانی سخت افزاری، نرم افزاری و شبکه از راه دور و دیگر موارد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجموعه استانداری، فرمانداریها و بخشداریها مطرح و در خصوص هرکدام از آنها بحث و تبادل نظر شد.