تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3696442
شناسه : 3696442
تاریخ :
سوگواره «راوی عشق» بین المللی شد اقتصاد ایران: زنجان- دبیر سوگواره ملی «راوی عشق» گفت: با حمایت مدیرکل ارشاد اسلامی زنجان امسال روای عشق به صورت بین المللی در دهه اول محرم در این استان برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: آفرین و اره بین بین المللی فیلم و عکس راوی عشق با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند عکاس و فیلمساز در زنجان برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی زینبیه اعظم، خاطرنشان کرد: این آفرین و اره امسال در دو بخش فیلم و عکس با محوریت محرم در زنجان و در برگیری مراسم یوم العباس، یوم الزینب، تعزیه سجاس و ارمغانخانه به صورت اردویی برگزار می‌شود که در بخش فیلم ۱۰ فیلمساز ملی و در بخش عکس ۱۰ عکاس خارجی و ۳۰ عکاس ملی و بیش از ۵۰ عکاس بومی حضور خواهند داشت.

دبیر سوگواره ملی راوی عشق گفت: سال گذشته این رویداد ملی توسط زینبیه اعظم با حضور بیش از ۸۰ عکاس ملی و بومی در یوم الزینب برگزار و با حمایت حوزه هنری، اداره کل میراث فرهنگی استان، اتاق بازرگانی زنجان و مؤسسه فرهنگی مشکات از ۲۱ عکاس تجلیل به عمل آمد.

احدیان، افزود: فراخوان آفرین و اره بین بین المللی فیلم و عکس راوی عشق تدوین شده است که طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

مدیر عامل خانه هنرمندان استان زنجان اظهار کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی هنری با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت حسینیه اعظم، زینبیه اعظم، شهرداری زنجان و دیگر نهادها و هیأت حسینی در دهه اول محرم توسط مؤسسه فرهنگی نورالنوار زنجان برگزار خواهد شد.