تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3696366
شناسه : 3696366
تاریخ :
تبیین و روشنگری در حوزه حجاب و عفاف نیاز امروز جامعه است اقتصاد ایران: سنندج_مسوول هیأت اندیشه ورز استان کردستان گفت: تبیین و روشنگری در حوزه حجاب و عفاف از نیازهای ضروری امروز جامعه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه سهرابی بعدازظهر یکشنبه در جلسه انتخابات ویژه بسیج کارکنان ادارات در شرکت مخابرات سنندج، اظهار کرد: گروههای اندیشه ورز در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بویژه بی حجابی در جامعه برنامه‌ها و راهکارهای خود را ارائه کنند.

وی یادآورشد: امروز مساله حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه است به‌طوریکه حفظ حجاب و عفاف در جامعه به هویت بخشی جوانان و امنیت اخلاقی جامعه کمک می‌کند.

وی جوانان را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی جامعه دانست و افزود: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند پژوهش میدانی، پشتوانه منطقی علمی و عملی و ارائه راهکارهای لازم است.

وی پیشبرد برنامه‌ها در حوزه حجاب و عفاف را نیازمند کمیته‌های تخصصی، نشست‌ها و مناظره‌ها در حوزه حجاب و ارائه ایده‌های نو و جدید دانست.

یکی دیگر از اعضای هیأت اندیشه ورز ادارات گفت: حجاب به عنوان یک اصل عقیدتی در جامعه پذیرفته شود و برای عملیاتی کردن آن برنامه‌ریزی شود.

وی گفتمان سازی در حوزه حجاب و عفاف را ضروری برشمرد و افزود: مدل گرایی در میان جوانان برای کشور ما آسیب تلقی می‌شود برای دشمنان نظام یک دستاورد و موفقیت محسوب می‌شود.

روشنگری در انتخابات میزان مشارکت را بالا می‌برد

کارشناس برنامه‌ریزی استانداری کردستان نیز در این جلسه گفت: روشنگری در امر انتخابات میزان مشارکت مردم در حوزه انتخابات را بالا می‌برد.

چنور دیداری اظهار کرد: همدلی و یکی بودن مردم در امر انتخابات و درک خواسته و مطالبات آنها میزان مشارکت مردم در امر انتخابات را بالا می‌برد.

وی ایجاد اعتماد میان مردم و محور قرار دادن مردم در برنامه‌ها می‌تواند به افزایش مشارکت در انتخابات کمک کند، همچنین سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند به بهبود و تقویت ارتباط مردم و حاکمیت کمک کند.

وی حضور حداکثری کارکنان ادارات در پای صندوق‌های رأی می‌تواند به افزایش مشارکت در انتخابات کمک کند.
مردم باید به رئیس جمهور آگاه، مدبر و ولایتمدار رأی دهند