تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3696189
شناسه : 3696189
تاریخ :
۲۰ اسیر کهگیلویه و بویراحمدی در غربت به شهادت رسیدند اقتصاد ایران: یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰۰ نفر از اسرای ما شهید شدند و از استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ۲۰ نفر در غربت به شهادت رسیدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله نصیر حسینی ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای غریب در اسارت در یاسوج افزود: شهدا و راه شهدا، فرمان ولایت، فرمان حق به ما می‌گوید باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جریان باطل و کفر اقدام به کشتار و تجزیه و توطئه و دسیسه بر علیه ما خواهند داشت، گفت: انتخابات سبب شکوه و عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

حسینی تصریح کرد: خداوند متعال در آیات قرآن می‌فرماید همراه پیامبران الهی مردان بزرگی بودند که مجاهدت کرده و در میدان جهاد مقاومت کرده و عقب نشینی نکردند و در مقابل سختی‌ها شکیبا و صبور بودند.

وی افزود: در تاریخ معاصر نیز افراد زیادی با انقلاب اسلامی متحول شدند و قبل از آن افراد زیادی همراه با امام (ره) زحمت کشیدند و زندان رفتند و در هشت سال دفاع مقدس افرادی مجروح، جانباز، شهید و چندین سال در زندان‌های عراق اسیر شدند اما بر حق پافشاری کردند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه این ارزش‌ها به دلیل وجود رهبری الهی، فقیه و عارف بوده و به همه ارزش‌های الهی آگاهی دارد و با کفر و طاغوت مبارزه می‌کند، گفت: انقلاب اسلامی برای ارزش‌ها و آرمان‌های الهی به وقوع پیوست و در زمان طاغوت رفته رفته ارزش‌ها و باورهای دینی و الهی در حال از بین رفتن بود و لگد بر سینه اسلام زدند.

وی تصریح کرد: اهداف پهلوی اول و دوم را استکبار و استعمار دنبال کرده و روی کار آوردند و در این شرایط امام راحل مردم را رهبری کرد و مردم حمایت کردند و امروز شکوه اسلام در عالم دیده می‌شود.

حسینی تصریح کرد: اگر امام نبود اسلام در میدان‌های مختلف شکست می‌خورد.