تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3696015
شناسه : 3696015
تاریخ :
۲۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی حضور دارند اقتصاد ایران: بجنورد _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۵۰ راهدار به منظور ایمنی جاده‌ها طی ایام اجرای طرح تابستانی در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی حضور می‌یابند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش ترافیک جاده‌ای ۲۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی به مسافران و زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: از آن جایی که سرعت یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در تصادفات جاده‌ای بوده این موضوع با نگاه ویژه‌ای مورد پیگیری قرار گرفته است و در همین راستا طرح‌های آرام‌سازی و آشکارسازی اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: تیم‌های راهداری مشغول آماده‌سازی و ارتقای ایمنی راه‌های استان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند.

مشتری بیان کرد: شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، نصب، تعمیر و شست و شوی تابلو و علائم، نصب و تعمیر گاردریل، بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، چله‌گیری و لکه‌گیری، آزادسازی حریم، رنگ آمیزی سرعت‌کاه‌ها و تقاطع‌ها، اجرای شیار لرزاننده و تعمیر و ساخت ابنیه فنی از جمله اقداماتی است که برای طرح تابستانی در دستور کار قرار دارد.