تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3695912
شناسه : 3695912
تاریخ :
پویش «برائت از مشرکان» در استان سمنان اجرا می‌شود اقتصاد ایران: سمنان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: پویش سراسری برائت از مشرکان همزمان با سراسر کشور در اقصی نقاط استان نیز اجرایی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامی داشت روز عرفه و همچنین با اشاره به موسم حج و برائت از مشرکان، تاکید کرد: در سراسر کشور پویشی به عنوان حج برائت به مناسب این ایام در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه شعار این پویش همراهی با زائران خانه خدا و هم صدایی تمام مسلمانان جهان در برائت از مشرکان است، افزود: با توجه به حوادث منطقه و جنایت‌های اسرائیل برائت از مشرکان امسال ویژه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: در همین راستا پویش برائت از مشرکان همزمان با سراسر کشور عصر امروز یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه به همت مردم متدین و همیشه در صحنه استان برگزار می‌شود.

خرمیان با بیان اینکه مردم استان سمنان همزمان با دعای عرفه شعارهای ضد استکباری سر خواهند داد، گفت: عصر امروز این پویش با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای مردم خداجوی استان سمنان آغاز خواهد شد.