تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3695827
شناسه : 3695827
تاریخ :
۱۲ طرح گردشگری با اشتغالزایی ۲۴۵ نغر در اردبیل افتتاح می‌شود اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۱۲ طرح گردشگری با اتمام مراحل اجرایی و اشتغالزایی ۲۴۵ نفر در اردبیل افتتاح می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اتمام عملیات اجرایی ۱۲ پروژه گردشگری در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها آماده افتتاح و بهره‌برداری طی هفته‌های آتی هستند.

وی افزود: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با حمایت اداره کل میراث‌فرهنگی استان اجرا شده‌اند و بهره‌برداری از آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه گردشگری استان داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گرپشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده در این پروژه‌ها مبلغی حدود ۷۹۰ میلیارد تومان است که پروژه‌هایی از نوع هتل‌ها، مراکز اقامتی، اقامتگاه‌های بومگردی و مجتمع‌های گردشگری را شامل می‌شود.

محمدی ادیب با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در اشتغالزایی و رونق اقتصادی استان، ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۲۴۵ نفر اشتغالزایی می‌شود و ۳۲۱ تخت نیز به ظرفیت مراکز اقامتی استان اضافه خواهد شد.