تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3695304
شناسه : 3695304
تاریخ :
حضور گسترده مردم در انتخابات تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور است اقتصاد ایران: بندرعباس - سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب گفت: حضور گسترده مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن و تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر شنبه شب در نشست هیأت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان میناب اظهار کرد: هیأت اجرایی، وظایف سنگینی برعهده دارد که باید با رعایت اصل بی طرفی و رعایت مُر قانون این وظیفه را به نحو احسن به سرانجام برساند.

وی با تاکید بر اینکه ما امانتدار نظام هستیم و امانتدار جریان سیاسی خاصی نیستیم افزود: هیأت اجرایی با دقت و هوشیاری و به دور از هر گونه دخالتی کار خودش را بر اساس قانون پیگیری و انجام دهد.

فرماندار ویژه میناب یادآور شد: مأموریت ما بر گزاری سالم انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

رادمهر بر ضرورت تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان تاکید کرد و گفت: وظیفه ما رعایت قانون، رعایت اصل بی طرفی، توجه به مر قانون و فراهم کردن زمینه برای جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و باید به آن عمل کنیم.

وی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و افزود: حضور گسترده مردم موجب یاس و ناامیدی دشمن و تقویت اقتدار و امنیت ملی کشور خواهد شد از این رو از مردم دعوت می‌کنلم این بار نیز با حضور پر رنگ خود در پای صندوق‌های رأی پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام و انقلاب بدهند.

وی یادآور شد: رعایت نظم و انضباط در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به دقت باید رعایت شود و همه مسئولان موظفند که نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان میناب، با اشاره به موادی از قانون انتخابات خاطرنشان‌کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به در اختیار قرار دادن امکانات خود اعم از نیروی انسانی و سایر تجهیزات جهت برگزاری انتخابات هستند.

وی تصریح کرد: برای پشتیبانی از انتخابات می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های شهرستان به خوبی استفاده شود و همه امکانات دستگاه‌ها باید در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد و هر دستگاهی کوتاهی کند بر اساس ماده ۲۱ قانون انتخابات مورد برخورد قانونی خواهد گرفت و با هیچ احدی نیز در این خصوص تعارف نداریم.