تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3695206
شناسه : 3695206
تاریخ :
نماز عید قربان در محوطه «شهیدگاه» اردبیل برگزار می‌شود اقتصاد ایران: اردبیل- مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نماز عید قربان روز دوشنبه در محوطه« شهیدگاه» اردبیل به امامت آیت‌الله عاملی برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرشاد فردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن عرض تبریک ایام ذی الحجه و عید قربان اظهار کرد: نماز عید قربان برنامه‌ریزی شده تا ۵.۳۰ صبح دوشنبه به امامت آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محوطه شهیدگاه برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده مقدمات لازم برای انتقال مؤمنین از میادین اصلی شهر از ساعت ۴ صبح توسط شهرداری انجام خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: همچنین نماز صبح به امامت معظم له ساعت ۴ صبح در محل مسجد میرزا علی اکبر اقامه و سپس در ساعت ۴/۳۰ صبح دعای ندبه هم در همان مکان قرائت خواهد شد.

فردی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است این مراسم به صورت زنده از صفحه رسمی حضرت آیت الله عاملی در ایتا به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی با اشاره به روز عرفه و فضائل آن، روز عرفه را روز برآورده شدن حاجات و نزول رحمت الهی دانست و تصریح کرد: از مهمترین ویژگی‌های این روز بخشش گناهان بوده که مؤمنان از این فرصت برای آمرزش گناهان و استغفار و توبه استفاده می‌کنند.