تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3695008
شناسه : 3695008
تاریخ :
قالیباف: برای عزت ایران و انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشتم اقتصاد ایران: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدون شک برای عزت ایران و انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشته‌ام.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف عصر امروز در نشست فعالان ستادهای مردمی خود در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین گفت: بدون شک برای عزت ایران و انقلاب اسلامی پا به عرصه گذاشته‌ام. اگر اراده الهی بر این بود که من خدمتگزار این ملت باشم، با کمک مردم آنچنان کار را مهم رقم می‌زنیم که عزت و منزلت را برای ملت و کشور شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: این تعهد اخلاقی و عملی من به شما است و طبق سنت‌های همیشگی کارها را پیش خواهیم برد. انتخابات یک فرصت بی‌نظیر برای تغییرات و فرصتی برای حل ضعف‌ها و پررنگ کردن نقاط قوت است.

وی ادامه داد: امروز ما مکلف هستیم مسیر شهید رئیسی و برنامه هفتم توسعه را به خوبی دنبال کنیم. مردم باید تصمیم دقیق و کلیدی بگیرند و خدای نکرده تصمیمی نگیریم که عقب‌گرد داشته باشیم و به دهه ۹۰ بازگردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در آغاز شتاب حرکت بودیم و این راه باید با رشد اقتصادی و حل مشکلات کشور تداوم یابد.

قالیباف تاکید کرد: کشور دارای امکاناتی است که می‌توان تحول را رقم زد و شکی در این زمینه نیست.

وی ادامه داد: فساد سایه شوم درخت ناکارآمدی است و وقتی ناکارآمدی هست، تولید فساد را می‌بینیم. ۶ برنامه پنج ساله توسعه کشور ضعیف اجرا شده و کمتر از ۳۰ درصد آن اجرا شده است.

قالیباف بیان کرد: چند ده میلیارد دلار را سالانه حیف می‌کنیم و به درستی استفاده نمی‌کنیم که ناشی از ضعف مدیریت است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کارنامه ۴۵ ساله گذشته بنده در عرصه‌های مدیریتی ضمانتی است که می‌گویم مشکلات را حل می‌کنم و هیچگاه بهانه‌جویی نکردم.

وی ادامه داد: در همه حوزه‌ها نیاز به تحول و کارآمدی داریم. برای مثال، در اوایل دهه ۸۰ پایه‌های اساسی هوافضا گذاشته شد. در حوزه بازدارندگی و قدرت در مقابل تجاوز دشمن به مرحله‌ای رسیدیم که عملیات وعده صادق مصداق بارز آن است.

قالیباف گفت: در عملیات وعده صادق ظرفیت کشور را نشان دادیم و بسیاری از کشورها حسرت قدرت و اقتدار ما را می‌خورند. البته شرایط اقتصادی کشور زیبنده کشور و مردم نیست و با لطف الهی و با کمک مردم در مسیر آینده و در دولت چهاردهم این برگ زرین را رقم خواهیم زد تا شاهد پیشرفت اقتصادی کشور هم باشیم.

وی اظهار کرد: ما باید توجه کنیم که در جبهه انقلاب نیازمند وحدت هستیم. رقابت بین نامزدها کاملاً طبیعی است اما از همه هواداران خود و فعالان ستادی خواهش می‌کنم که اخلاق را تحت هر شرایطی رعایت کنید. از سوی دیگر زمینه وحدت تا ۸ تیر ماه فراهم شود.