تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3694984
شناسه : 3694984
تاریخ :
پیگیری گزارشات سجام درحوزه مسائل زیست محیطی در استان کرمان اقتصاد ایران: کرمان- مدیر کل محیط زیست استان کرمان از پیگیری و رسیدگی فوری به گزارشات سامانه جامع اطلاعات مردمی(سجام) در خصوص جرایم زیست محیطی و تصرفات غیر قانونی در استان کرمان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نیک طبع صبح شنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین دادگستری کرمان و اداره کل محیط زیست، اظهار داشت: در این تفاهم نامه، ایجاد بستر مناسب جهت آموزش محیط بانان و کارشناسان اداره کل گنجانده شده است.

وی افزود: این آموزش‌ها با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان انجام خواهد شد.

نیک طبع بیان کرد: اقامه دعوی و پیگیری پرونده‌های قضائی، تخلفات و تصرفات غیر قانونی و واگذاری‌های غیر مجاز نیز مورد توافق طرفین قرار گرفته است.

مدیر کل محیط زیست استان کرمان تاکید کرد: به منظور نیل به اهداف پیشگیرانه؛ احصاء آمار و نرخ جرایم و تخلفات حوزه محیط زیست استان و اعلام به دادگستری استان از برنامه‌های این اداره کل در سال ۱۴۰۳ است.

نیک طبع تصریح کرد: همچنین انجام تحلیل آماری و اعلام به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از دیگر برنامه‌های این اداره در سال پیش رو خواهد بود.

وی در پایان از پیگیری و رسیدگی فوری به گزارشات سامانه جامع اطلاعات مردمی (سجام) در خصوص جرایم زیست محیطی و تصرفات غیر قانونی خبر داد.