تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3694739
شناسه : 3694739
تاریخ :
شهید امیرعبداللهیان کارنامه درخشانی در سیاست خارجی ایجاد کرد اقتصاد ایران: فرمانده کل سپاه با اشاره به ویژگی‌های وزیر شهید گفت: موقعیت و مقام آمیرعبداللهیان را تغییر نمی‌‎داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه با اشاره به ویژگی‌های وزیر شهید گفت: موقعیت و مقام امیرعبداللهیان را تغییر نمی‌‎داد.

وی ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان یک شخصیت بسیار جذاب و معیار و الگو داشت که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت کسانی که می‌خواهند در آینده سکاندار سیاست خارجی باشند داشت.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عظمت و بزرگی یک کشور به عظمت شخصیت‌هایی است که در آن زندگی می‌کنند، افزود: دشمنان ما به دنبال منزوی کردن ملت ما بودند اما این آرزوی آنها محقق نشد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: عضویت در بریکس و شانگهای و کاهش تنش و رفتار عادلانه با همسایگان از دستاوردهای دولت سیزدهم و دستگاه دیپلماسی بود.

فرمانده کل سپاه گفت: شهید امیرعبداللهیان دیپلماسی مقاومت را رونق بخشیدن و او وزیر خارجه‌ای بود که همانند وزیر خارجه مقاومت عمل می‌کرد و شجاعانه با رهبران مقاومت دیدار می‌کرد. هرگز کلیشه‌ها دیپلماتیک در تعاملات سیاست خارجی او را از ارائه شخصیت مدافع مقاومت باز نمی‌داشت.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: شهید امیرعبداللهیان و همکاران او دست به کارهای بزرگی زدند و کارنامه درخشانی در سیاست خارجی ایران ایجاد شد. حرکت وزارت خارجه حرکت روی مین بود چون همه جا را مین گذاری کرده بودند.

در حال تکمیل...