تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3694208
شناسه : 3694208
تاریخ :
۲ مدال طلای بانوان قایقرانی در پیکارهای قهرمانی آسیا در تایلند اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- پیکارهای قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا امروز (شنبه) به وقت محلی در تایلند برگزار و نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۲ طلا، یک نقره و ۳ برنز شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش ایرنا، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان روزهای ۲۵ تا ۲۷ خرداد در پاتایا تایلند برگزار می‌شود. تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش بانوان و مردان در رشته کانو و کایاک در این رقابت‌ها حاضر است.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک زیر ۲۳ سال بانوان، ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان جوانان، هدیه خیرآبادی، زهرا مطهر و هستی ناصری در کانوی زیر ۲۳ سال بانوان، ثنا زارع در کانوی بانوان جوانان، عباس حسینی، یزدان زراعت‌کار و امیررضا برزگر در کایاک زیر ۲۳ سال مردان، محراب آسایش خورشید، ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در کایاک مردان جوانان، شایان حسینی و محمد عباسی در کانوی زیر ۲۳ سال و پارسا علیان و هورام قاسمی در کانوی مردان جوانان ورزشکاران اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

رعنا بهلولی (مربی کایاک بانوان)، نادیا تالانک (مربی کانوی بانوان)، رضا رئیسی (مربی کایاک مردان) و شاهو ناصری (مربی کانوی مردان) ملی‌پوشان را در این پیکارها همراهی می‌کنند.

پنجمی کانوی دونفره مردان

پارسا علیان و هورام قاسمی در رقابت فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

در ادامه رقابت‌های نمایندگان کشورمان پارسا علیان و هورام قاسمی در مسابقه فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، هند و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۴:۲۲.۴۱۹ دقیقه در جایگاه پنجم ایستادند.

چهارمی کایاک دونفره در مسافت ۱۰۰۰ متر

یزدان زراعت‌کار و امیررضا برزگر در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان با رقبایی از ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، هند و سنگاپور رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۱.۲۶۲ دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند.

طلای شفیعیان در کایاک ۱۰۰۰ متر

الناز شفیعیان در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۹.۹۴۰ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد.

نقره کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر

محمد عباسی و شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و هند رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۴۱.۶۹۰ دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.

طلای ارشین رضانژاد در کایاک ۱۰۰۰ متر بانوان

ارشین رضانژاد در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر بانوان جوانان با رقبایی از ازبکستان، کره، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۱۶.۶۳۵ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد.

برنز کایاک دونفره جوانان ۱۰۰۰ متر مردان برای جنتی و اولادیان

در ادامه رقابت‌های نمایندگان کشورمان ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از ازبکستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان و چین‌تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۱.۲۵۵ دقیقه سوم شدند و مدال برنز به دست آوردند.

جایگاه چهارم حسینی در کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر

عباس حسینی در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، قرقیزستان و چین‌تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۴۰.۷۹۸ دقیقه چهارم شد.

برنز حسینی در کانوی ۱۰۰۰ متر

شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، میانمار و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۴.۳۹۶ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.

برنز آسایش خورشید در کایاک ۱۰۰۰ متر جوانان

محراب آسایش خورشید در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، کره و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۴۶.۳۰۲ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.