تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3693962
شناسه : 3693962
تاریخ :
دولت جدید مسیر شهید جمهور آیت الله رییسی را ادامه دهد اقتصاد ایران: لامرد- امام جمعه لامرد گفت: دولت جدید باید مسیری که شهید جمهور آیت الله رییسی ایجاد کرده را دنبال کند و هواداران کاندیداها نیز بویژه در فضای مجازی اخلاق را همچون ایشان رعایت کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد گفت: بیداری جهانی که در جهان شکل گرفته باید تبدیل به برائت جهانی بر علیه استکبار به عنوان مقدمه نابودی اسرائیل شود.

خطیب جمعه لامرد گفت: اسرائیل دیگر حیاتی ندارد و با تنفس مصنوعی در حال سپری کردن عمر خود است و باید این آگاهی و معرفت را داشته باشیم که به سخنان رهبری و فرامین وی در این خصوص گوش فرا دهیم.

امام جمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری تیرماه اشاره کرد و گفت: موضوع مهم، رعایت اخلاق انتخاباتی است و مقام معظم رهبری برای اولین بار در این خصوص از کلمه لجن‌پراکنی استفاده کردند و گفتند کاندیداها باید فضای آرام و اخلاقی جامعه را به هم نزنند و علیه یکدیگر لجن‌پراکنی نکنند.

وی بیان کرد: باید این مسیری که شهید جمهور آیت الله رئیسی ایجاد کرد دنبال شود و هواداران کاندیدا بویژه در فضای مجازی اخلاق را رعایت کنند و نباید برای دنیای بعضی‌ها آخرت خودمان را بفروشیم.

حجت الاسلام صباحی اضافه کرد: نباید در فضای عمومی، حریم خصوصی افراد را زیر پا بگذاریم و نباید با دشمن در فضای تبلیغات انتخاباتی وجه مشترک پیدا کنیم و در پازل دشمن بازی کنیم.

خطیب جمعه لامرد از کاندیداها نیز خواست نگاهشان به جایگاه ریاست جمهوری نگاه به جایگاه نوکری و خدمتگزاری به جامعه اسلامی باشد.