تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3693241
شناسه : 3693241
تاریخ :
برنامه آبفا پوشش کامل آبرسانی به روستاهای شیراز است اقتصاد ایران: شیراز -مدیرعامل آبفا شیراز با بیان اینکه سال قبل آبرسانی به بیدزرد شیراز با تانکر انجام می‌شد گفت: با راه اندازی این مخزن مشکل تا حد زیادی حل شد و پیگیر پوشش کامل آب به روستاهای شیراز هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن بهروزی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر کشور در افتتاحیه پروژه مخزن آب بیدزرد گفت: تا چند سال قبل شهر شیراز با داشتن ۴ شهر و ۱۵۳ روستا در پوشش آبرسانی دچار مشکل بود و به همین خاطر با توجه به افزایش سالانه ۳۵ هزار مشترک جدید به مشترکان آب شیراز، تصمیم به افزایش آب معادل ۱۰۰ هزار نفر به شهر شیراز با حمایت دولت و به همت وزارت نیرو گرفتیم.

مدیرعامل آبفا شیراز افزود: راه‌اندازی ۲۸۸ کیلومتر شبکه انتقال آب در روستاها با مدیریت جهادی و منابع داخلی از جمله اقداماتی بود که در همین راستا صورت گرفت اما همچنان برخی نقاط شهرستان شیراز از جمله قلات با ۶ هزار مشترک از پوشش اداره آبفا خارج است که با تأمین اعتبار شاهد پوشش سراسری آب به شهرستان شیراز خواهیم بود.

وی در خصوص پروژه مخزن آب بیدزرد نیز گفت: سال گذشته آبرسانی به این روستا با تانکر آب انجام می‌شد که با راه اندازی این مخزن مشکل تا حدی زیادی رفع خواهد شد.