تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3693116
شناسه : 3693116
تاریخ :
مساجد در کلیه سایت‌های نهضت ملی مسکن خراسان شمالی طراحی می‌شود اقتصاد ایران: بجنورد_ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از طراحی مساجد در کلیه سایت‌های نهضت ملی مسکن خراسان شمالی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلی میرکریمی در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان شمالی که در سالن جلسات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با محوریت بررسی موضوعات مربوط به نماز و مساجد بین راهی و همچنین احداث مساجد در طرح‌ها و پروژه‌های ادارات کل زیر مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: در کلیه سایت‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن کلنگ‌زنی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مساجد بین راهی نیز باید ساماندهی مناسبی صورت گیرد، افزود: قرار است کمیته‌ای تحت عنوان کمیته ساماندهی مساجد بین راهی با هماهنگی ستاد تسهیل خدمات سفر و با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تشکیل شود که کار این کمیته بازدید میدانی و نظارت بر این مساجد صورت گیرد تا مساجد بین راهی در خور شأن استان داشته باشیم.

در پایان گفت: وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در اماکن گردشگری، پمپ بنزین‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی نیاز به پیگیری و بازدیدهای مستمر دارد.