تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3692768
شناسه : 3692768
تاریخ :
سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های برکان و کاتیوشا اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان ۵ عملیات جدید را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رساند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۵ عملیات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در چارچوب پاسخ به ترور اجراشده از سوی دشمن صهیونیست در شهرک جویا و زخمی‌شدن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۴۰ عصر روز چهارشنبه دوازدهم ژوئن ۲۰۲۴ موضع برکه ریشا را با موشک‌های برکان هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان مواضع صهیونیستی «جل العلام» و «حانیتا» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در چارچوب پاسخ به ترور اجراشده از سوی دشمن صهیونیست در شهرک جویا و زخمی‌شدن غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۰۵ عصر روز چهارشنبه دوازدهم ژوئن ۲۰۲۴ موضع حدب یارین را با موشک‌های برکان هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این استحکامات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در موضع «خربه ماعر» و همچنین نظامیان استقراریافته در اطراف آن از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با موشک‌های کاتیوشا مورد هدف قرار گرفتند.

با احتساب این ۵ عملیات، حزب‌الله لبنان طی روز جاری ۱۷ عملیات را علیه نظامیان، جنگ‌افزارها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.