تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3692412
شناسه : 3692412
تاریخ :
مدیران باید زبان رسای نظام در بیان خدمات باشند اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دشتی کفت: در جهت حفظ و اقتدار نظام مدیران باید زبان رسای نظام در بیان خدمات باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مختلف یکی از شاخصه ای مهم شهرستان است. وی با بیان اینکه مردم دشتی همواره دوستدار نظام هستند، افزود: خدمات ارزشمندی در این دولت انجام شده به طوری که خیلی از آرزوهای مردم تحقق پیدا کرده است.

فرماندار دشتی یادآور شد: بیان خدمات و عملکرد دولت وظیفه همه مدیران است و ما انتظار داریم همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به فعال کردن قرارگاه جهاد تبیین اقدام کنند.

بحرانی خاطر نشان کرد: در حوزه مسکن کارهای بزرگی صورت گرفته به طوری که سهمیه شهرستان در طول چهار سال هزار ۳۰۰ واحد بود که تاکنون بیش از آن کار انجام شده است.

 مدیران باید زبان رسای نظام در بیان خدمات باشند

وی افزود: هر چه خدمات بهتر به مردم ارائه و آن را انعکاس بدهیم موفق بودیم. بحرانی بیان کرد: دشمن به دنبال ناامیدی در بین مردم است که اگر این خدمات به به صورت مطلوب بین مردم تبیین شود قطعاً دشمنان ناامید خواهند شد.

وی یادآور شد: آیت الله رئیسی در مقابل دشمنان محکم ایستادگی کرد ولی با مردم با مهربانی رفتار می‌کرد. بحرانی بیان کرد: تمام تلاش دشمن این بود که دولت آیت الله رئیسی یک دوره باشند ولی خدا جور دیگری با این سید مظلوم معامله کرد.

وی افزود: در جهت حفظ و اقتدار نظام مدیران باید زبان رسای نظام در بیان خدمات باشیم. بحرانی گفت: مدیران باید اصل بی طرفی را رعایت کنند و بر اساس چهار مؤلفه ای که مقام معظم رهبری ترسیم کردند اقدام شود.

وی یاد آور شد: همه باید زمینه مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم. بحرانی اظهار کرد: از فضای عمومی در سطح شهر در جهت مشارکت مردم در پای صندوق‌های استفاده شود.

وی ادامه داد: مراسم هفتم تیر امسال همزمان شده با مراسم چهلم شهدا خدمت که می‌طلبد مدیران همراهی و همکاری لازم در برگزاری این مراسم داشته باشند.

بحرانی بیان کرد: مدیران با مجموعه بهداشت و درمان در زمینه پشه آئدس همکاری لازم داشته باشند.