تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3692135
شناسه : 3692135
تاریخ :
همه ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوشهر استفاده می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر استفاده می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست با سرپرست سازمان خصوصی سازی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید و همراهان، مولدسازی را میراث گران‌بهای شهید آیت‌الله رئیسی دانست و بیان کرد: مولدسازی یکی از منابع خلق ثروت و تأمین اعتبار برای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار بوشهر اصل و اساس مولدسازی را فعالیت و تأمین منابع مالی برای دستگاه‌های اجرایی ذکر کرد و افزود: از دستگاه‌های اجرایی که در مولدسازی اموال و املاک مازاد خود عملکرد خوبی داشته‌اند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: از همه مدیران دستگاه‌ها تقاضا می‌شود از این فرصت تاریخی که برابر قانون فراهم و در جلسه سران قوای سه گانه مصوب شده است استفاده کنند و نسبت به تبدیل اموال و املاک مازاد به منابع نقدی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استفاده کنند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه منابع موجود دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل نمی‌کند اضافه کرد: اگر از این فرصت برای تکمیل پروژه‌ها استفاده نشود ممکن است مانند گذشته سال‌های متمادی تکمیل طرح‌ها طول بکشد و دوره بهره‌برداری از آنها از دست برود.

وی بیان کرد: با تمام توان در استان بوشهر پیگیر اجرای مولدسازی برای تبدیل اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هستیم.