تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3691505
شناسه : 3691505
تاریخ :
شورای امر به معروف در هیئات مذهبی شهرستان‌ها تشکیل می شود اقتصاد ایران: ساری - رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در هیئات شهرستان‌های استان تشکیل می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی باقری شامگاه سه شنبه در نشست با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: هیأتی ها برای فرمان ولایت همیشه پیش‌قدم هستند و در اجرای فرمان معروف، گام اول تشکیل شورای امر به معروف در هیئات شهرستان‌ها است‌.

باقری با بیان اینکه گام اول را از نکا و بهشهر تا چالوس و رامسر شروع کردیم، افزود: برای احیا این فریضه الهی و فرمان ولی فقیه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد ودر گام دوم از دانشگاه و مدارس، بازار و اماکن مذهبی ادامه خواهیم داد.

وی افزود: پایه و اساس قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و در این راستا سخنرانان، مداحان، مسئولان و هیئات مذهبی در جهت اثرگذاری این مجالس و ترویج این فریضه به طور صحیح گام برمی دارند.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران افزود: ترویج روحیه امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین وظایف شورای امر به معروف هیئات مذهبی، خطبا و مداحان است و خودشان باید آمر به معروف باشند و هم در ترویج معروف با استفاده از سنت وسیره پیامبر (ص) و اهل البیت (ع) تلاش کنند.

در این نشست مسؤولیت تشکیل شورای امربه معروف در هیئات شهرستان‌ها به باقری رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران سپرده شد.