تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3691347
شناسه : 3691347
تاریخ :
مشارکت پرشور در انتخابات مسأله مهم است اقتصاد ایران: ساری- فرمانده سپاه کربلا مشارکت پرشور و انتخاب اصلح را مسأله بسیار مهم بیان کرد و گفت: رسانه ها در این زمینه برنامه ریزی کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی عصر سه شنبه در نشست با جمعی از نخبگان رسانه‌ای استان مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را چهار راهبرد اساسی و در دستور کار بیان کرد، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مساله مهم به شمار می‌رود.

وی گفت: به برکت شهید خدمت رئیس جمهور ریل گذاری مناسبی در کشور صورت گرفت و امروز ویژگی‌های فرد اصلح در شهید رئیسی تجلی یافته است و باید در مسیر این شهید گام برداشت.

سردار مسلمی خدمتگزاری به مردم را وظیفه اصلی بیان کرد و از رسانه‌ها خواست تا برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه یک رویداد بزرگ و حیاتی را برای انقلاب پیش رو داریم، اظهار داشت که هر کسی در هر شغلی وظیفه‌ای نسبت به این رویداد دارد.

وی ادامه داد: نشست‌هایی را با بسیج حقوقدانان، دانشجویان و به همین ترتیب سایر اقشار داریم تا از تجارب اندوخته‌شده استفاده کنیم و ببینیم چه کارهایی را در این فرصت محدود انجام بدهیم.

فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: سپاه نباید هزینه جریان‌ها و افراد را بدهد، بلکه سپاه خود را برای انقلاب هزینه می‌کند.

سردار مسلمی با اشاره به اهمیت انتخابات به چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت اشاره و بیان کرد: برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ریل‌گذاری در کشور صورت گرفته است.